vrijdag 24 februari 2017

Christen en HSP en Kunst


Deze week ben ik begonnen met een Facebookgroep "Christen en HSP en Kunst" (muziek, schilderen, poëzie, fotografie enz)
Een groep voor hooggevoelige christenen die hier hun creativiteit en passie's kunen delen.
Juist omdat je als HSP meer dan gemiddeld ontroerd/geraakt kan worden door kunst en cultuur. Als hooggevoelige ben je vaak ook op allerlei gebied creatief.  Het is een groep om te delen, te inspireren en bemoedigen. Voel je vrij om lid te worden.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie, ik begon al te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super blij met die groep!
    Gave blog heb je ook, heerlijk om je schrijfstijl te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Johan. Ik ben ook blij met jullie in de groep, de herkenning, het delen, allemaal positief. Bedankt voor je compliment, ik vind mezelf niet altijd zo handig om me in woorden uit te drukken. Maar ja ieder zo zijn stijl ;-)

      Verwijderen