maandag 14 november 2016

De God van al mijn dagen



Ik hoorde dit lied van de Casting Crowns en las de lyrics, het raakte me.
Ook vanwege mijn eigen zoektocht in het leven, mijn verleden en mijn heden.
Alle dagen van mijn leven heb ik God nodig, ook door schade en schande geleerd. God zoekt ons steeds weer op al verbergen we ons soms voor wie we zijn en wat we doen. Zijn genade is oneindig en Hij heeft ons zo lief, God heeft Zijn Zoon geofferd om de mensheid te redden. Daarom ieder van ons telt en wordt gezien in Zijn ogen. Keer je om naar Hem en hou Zijn hand vast. 
Laat God ook de God van al jouw dagen zijn.





De God van al mijn dagen

Ik kwam naar U met mijn hart in stukken
En vond de God met genezing in Zijn handen

Ik draaide me om naar U, liet alles achter me
En vond de God die alle dingen nieuw maakt

Ik keek naar U, verdrinkend in mijn vragen
En vond de God die alle wijsheid bezit

En Ik vertrouwde U en stapte op de oceaan
U hield mijn hand vast onder de golven

Omdat U de God bent van al mijn dagen



Refrein:
-----
Elke stap die ik zet,
Maakt U een weg

En ik wil u al mijn lofprijs geven
Mijn seizoenen veranderen, U blijft dezelfde

U bent de God van al mijn dagen

----


Ik liep weg van U, ik zwierf in de schaduwen
En vond een God die niet aflatende aanhoud

Ik verschuilde me voor U, achtervolgd door mijn falen
En vond de God wiens genade me nog steeds bedekt

Ik viel op U terug toen ik op mijn zwakst was
En vond de God die mijn hoofd optilde

En ik aanbad U
En voelde U vlak naast me

U bent de reden dat ik zing
Omdat U de God van al mijn dagen bent

Refrein


In mijn zorgen, God U bent mijn stilte
In mijn zoeken, God U bent mijn antwoorden
In mijn blindheid, God U bent mijn zicht
In mijn gebondenheid, God U bent mijn vrijheid
In mijn zwakte, God U bent mijn kracht

U bent de reden dat ik zing
Omdat U de God bent van al mijn dagen

Refrein

In mijn blindheid, God U bent mijn zicht
In mijn gebondenheid, God U bent mijn vrijheid
Al mijn dagen!

Muziek: Casting Crowns
Vertaling songtekst: AnneCreatief


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hemelse Liefde

 Ik ga verder met een nieuw blog, genaamd Hemelse Liefde.  Misschien tref ik je daar weer. https://hemelse-liefde.blogspot.com/ Groeten,  Anne